söndag, maj 10, 2009

Program

Jag kollar på tv. Det är ett program om två familjer som åker på semester. Varje familj får välja varsin semester och vad de ska göra där och sen får den andra familjen anpassa sig. Det verkar vara mer vilken familj familj som är bäst och vilka som älskar varandra mest.

Vacation

Det roliga är att deras semestrar är fullt betalda av produktionsbolaget som producerar skiten. Sen kommer de till stället de ska vara på och klagar något fruktansvärt. Jag förstår inte varför egentligen för det är väl bara gilla läget och det är trots allt gratis.

Free

Visst, jag hade kanske inte tyckt att allting varit så roligt men jag hade ändå gjort det utan att klaga så förbannat. Det är inte direkt så att de vill att jag ska mörda någon. Så jobbigt är det inte. Vet inte om jag lyckats förklara det hela så bra men det får ni ta, haha.

Funny

Inga kommentarer: