lördag, maj 30, 2009

Överbokad

Idag är det mycket folk vill att jag ska göra och vara med på. Vissa saker har jag lovat sedan tidigare och nu har jag lovat för mycket. Ska vara på tre, fyra olika ställen idag och helst på flera samtidigt. Som alla förstår går inte det. Samtidigt ska jag tvätta och städa lägenheten. Nä, men oj. Är det en omöjlighet jag har gett mig in i? Förmodligen.

Impossible

Jag fick skicka ett sms till en kompis och ställa in en grej nu för att då har jag möjlighet att göra flera av de andra sakerna istället för en. Får se hur det tas emot. Ibland hatar jag mitt minne.

Memory

Nu ska jag sätta fart så jag får något gjort. Köra igång en maskin med tvätt och kanske gå och handla lite. Det behöver jag också göra. Nu sätter vi fart. Får se vart det här slutar.

Wish me luck

Inga kommentarer: