tisdag, maj 26, 2009

Behöver sömn

Jag är hur trött som helst idag och helst av allt skulle jag vilja sova nu men det går verkligen inte. Har försökt. Ska jobba imorgon också och det är viktigt för mig att jag får sova nu i natt. Har nämligen sovit oerhört dåligt och oroligt. Det är inte bra i längden. Speciellt inte om jag ska jobba hela denna veckan och det fortsätter på detta viset.

I need

Ångestfabriken ger annars rum för många tankar. Många gånger är det ett hjärndött arbete där jag inte behöver tänka. Väldigt få personer på jobbet som måste tänka för att klara av det, om jag ska vara ärlig. Vi har två, tre stycken orginal på fabriken och kanske ska jag berätta om dem en dag.

Thoughts

Men det är bra att arbeta. Det ger ju pengar och snart har jag jobbat ikapp de dagar jag förlorar nu i juni. Det är viktigt och det är bra om jag kan göra det redan nu i maj. För sen blir ju allting plus i så fall.

Plus

Inga kommentarer: