måndag, maj 18, 2009

Lägenhet och jobb

Idag ska min lägenhet visas. Klockan 16:00 kommer de hit för att kolla lägenheten. Då är jag redan på jobbet och sliter hårt. Det är två personer som ska komma och kolla är det tänkt. Jag hoppas att någon av de två är intresserad för min värds skull.

Interested

Han har haft två intresserade innan men de hittade andra lägenheter för att han var för långsam. Han håller på med bokföring nu och med ett enmans-företag är det inte lätt att göra allt samtidigt.

Everything

Får se hur matchrapporten tas emot idag. Får se om det blir någon kritik idag. Har varken fått bu eller bä från läsarna hittills (inte vad jag vet i alla fall). Chefen har varit och är nöjd med det jag levererat och har inget att anmärka på. Jag själv är aldrig nöjd utan vet att matchrapporter är min sämsta gren. Där har jag mycket att förbättra. Det kommer med tiden.

Improve me

Inga kommentarer: