söndag, maj 24, 2009

Hjärtats bal

Vädret är sådär idag så jag hoppas att jag kan ge mig ut och springa lite senare. Det hade varit trevligt, tänkte jag säga men bra är kanske ett mer passande ord. Min morbror springer snart en mara och kanske, kanske gör jag det också en dag. Inte än på ett tag dock.

Running

Imorgon är det visning av min lägenhet igen. Många som vill titta och jag förstår dem. Det är en lägenhet i "rätt" område och hyfsat centralt men ändå lugnt. Hoppas ni förstår vad jag menar. Själv är jag inte hemma när visningen är utan är då på ångestfabriken och får sitta på en skitstation. Jag hoppas på en flytt från den stationen och att det blir något roligare.

Showtime

Idag har jag gått vilse i bildernas värld och jag fascineras av hur många som är så sjukt duktiga och är så oerhört kreativa. Tänk om man var som dem. Vad lätt man hade haft det då kan tyckas. Men jag är ju också kreativ. Det vet jag ju om. Vi satt faktiskt och diskuterade kreativitet, reklam och slogans igår. Det var väldigt roligt och givande.

Kreativ

Nä, nu ska jag faktiskt göra något kreativt och jobba lite med min ansökan som jag pratade om för ett tag sen. Det går rätt bra faktiskt och jag känner mig rätt nöjd. Sen är jag en sån person som tänker outside the box och allt är inte så givet jämt. Jag gillar reklam som kan vara lite svår eller oväntad men ändå så lätt att förstå. Låter inte komplicerat? Nej då. Inte alls.

Commercial

Inga kommentarer: