söndag, maj 03, 2009

Några förslag

Det var ingen av er, mina läsare, som kom med några förslag på vad jag kan göra när jag inte längre har en lägenhet och inga skyldigheter what so ever. Därför tar jag tillfället i akt att berätta lite om det jag tänkt göra med min "frihet". För det är en annan sorts frihet jag kommer äga då.

Obligations

Jag nämnde tidigare att jag hade fått ett antagningsprov. Egentligen är det två prov till två olika utbildningar men det är samma skola. Proven är till en av Sveriges finaste skolor. Efter att man utbildat sig där har man praktiskt taget ett jobb så fort du lämnar skolan. Det är inte alls dumt.

School is for the cool

Andra saker jag kommer göra är att söka till Robinson, för det är en rolig grej. Inte för att jag kanske tror att jag kommer med men det är en grej jag kan tänka mig att göra och som samtidigt är en upplevelse. Nu funderar jag på om det finns annat jag kan söka mig till för att se vad det kan ge mig. Inget är för litet eller för stort.

Survivor

Vi har en soffturné som faktiskt redan är i planerna och kommer verkställas direkt om jag inte hittar något annat som jag tycker är roligare att göra. Då kommer jag ge mig ut på en soffturné över hela Sverige och vad det kan ge mig är väl inte så svårt att se. Ryggproblem förmodligen. Jag har ingen aning om hur stora eller små soffor jag ska sova i för vissa vänner har flyttat och bytt ut möbler. Vissa har jag inte träffat på ett bra tag och det gör detta projektet väldigt roligt.

Couch

Om ni har några förslag så kom med dem nu. Inget är för litet eller för stort som sagt. Inget är löjligt eller omöjligt. Kom ihåg det. För mig är det så att the sky is the limit.

Hit me

Inga kommentarer: