måndag, maj 04, 2009

Evighet

En vecka för mig är en evighet när jag går hemma och försöker hitta jobb. Om det inte händer något under en hel vecka blir jag otroligt rastlös och undrar varför ingen hör av sig och om det inte snart är höst egentligen. Jag undrar när allting vänder och båten far ut på vattnet igen.

Troubled waters

Igår diskuterades det ännu en gång vad jag ska göra i höst och jobb kom upp på tapeten. Inte i Sverige, ABSOLUT INTE på Island, utan mer i Norge, Danmark och, här kommer en oväntad en, Vietnam. De två nordiska kompisarna för pengarna och asien för äventyret. Det är oerhört spännande att se vad jag ska göra i höst egentligen.

Discussion

Någon mailade mig och frågade om jag ville hjälpa till att måla något litet hus när jag ändå hade en massa tid över. Skrev tillbaka att jag skulle höra av mig när det börjar närma sig. För jag kommer nog inte bestämma mig på ett tag.

Closing in

Inga kommentarer: