lördag, maj 16, 2009

Bmi på jobbet

Matchen var rätt tråkig men det är det mesta på lokalnivå. Sånt får man ta helt enkelt. Någon skitbild togs efter matchen och mer finns väl inte att säga. Jo, matchen slutade ett lika.

1-1

Nu ska jag strax ge mig iväg till J&J för att kolla Robinson och den där eurovisiongrejjen som är på tv. Men först ska chips och dricka inhandlas. När jag sen kommer hem så blir det väl till att i alla fall börja skriva lite på texterna som ska vara klara imorgon.

Lyrics

Imorgon ska jag städa och sen blir det visning av lägenheten på måndag men då är jag på jobbet. Jobbar nämligen kväll på ångestfabriken då. Sen ska jag väl försöka ta tag i min övervikt. Väger ju just nu 70 kg vilket ger mig ett bmi på 22.3. Därför får jag i sann DennisM-anda banta. Allt för att nå size zero.

BMI

Inga kommentarer: