fredag, maj 29, 2009

Different now

Är på jobbet nu och jag har mer ont i halsen än igår. I don't give a fuck om jag ska vara ärlig. Jag jobbar ju på ångestfabriken idag och på söndag ska jag förmodligen jobba för tidningen. Så det är fullt upp med jobb. Vilket alltid känns bra.

Workie

För ett år sen hade jag ringt igår och sagt att jag inte skulle jobbat idag. Idag gör jag inte sånt längre. Känner inte efter lika mycket som jag gjorde då. Det skadar mer än det hjälper faktiskt har jag kommit på. Bättre sent än aldrig.

Late

Jag hoppas på att få jobba en del nästa vecka också. Vet ju redan nu att jag jobbar nästa helg och det känns väldigt skönt. Få jobba med sånt jag verkligen vill jobba med. Hade varit skönt att få ett vikariat under sommaren men tyvärr var jag för feg för vissa jobb och det ångrar jag nu. Men det kommer. Jag känner det på mig.

Regret

Inga kommentarer: