tisdag, maj 12, 2009

Robinson - you are shitting me

I min vänskapskrets är jag den lite roliga killen som aldrig riktigt kan vara allvarlig. Oavsett ämne så kommer någon oseriös/rolig grej till slut. För att lätta upp stämningen. De gånger jag sen verkligen är seriös och allvarlig har jag svårt att bli tagen på allvar.

Serious?

Det skapar, som ni förstår, problem när jag sen har något allvarligt att säga. Nu är mitt exempel inte särskilt allvarligt men det ger en vink av hur saker och ting tas emot. Vi (delar av mitt crew) sitter alltså och tittar på Robinson då Linda Isacsson säger att det är dags att söka dit.

Apply now

Självklart säger jag ju då att jag har sökt dit. För det har jag ju gjort. Har inga större förhoppningar om att komma med som sagt men det är en rolig grej. Responsen talar för sig själv: HAHAHAHAHAHAHAHA sluta nu Dytte. That's that. Sen var det över. Det gick liksom inte att få dem att förstå att jag faktiskt sökt till programmet. För jag är den galna jäveln som inte kan vara seriös.

Hihi hoho haha

Är det någon mer som tvivlar på att jag sökt dit så klicka på "ljugarn-knappen" här intill. Lycka till med att trycka på knappen för det finns ingen. Tji fick ni.

Ljugarn

Inga kommentarer: