lördag, maj 30, 2009

Familjen Kero

Jag hann med alla punkter jag skulle göra idag och det är bra för att vara mig. Var iväg och köpte present till Kero och sen var det en lång tråkig tid som följde för att sedan efter lite om och men gå iväg till Kero. Jag skulle vara där klockan 18:00 och det var jag på pricken. Klockorna ringde precis när jag kom. Hennes familj skämtade dock och sa att jag stått utanför grinden i en halvtimme men kom in först när kyrkklockan ringde, haha. Så var det givetvis inte.

Family

Men det blev tårta med sjukt mycket marsipan. Tydligen är det en hit för Elin. Inte för mig dock men jag åt och såg glad ut ändå (tror jag). Men jag måste berätta en sak. systrarna Elin och Hanna Kero är de största fotonördar jag stött på. Det kändes som om det var någon kändis i närheten för det var papparazzi-varning på det hela. Bra att någon hade kul i alla fall.

Nerds

Men det var riktigt trevligt hos familjen Kero. Som alltid givetvis. Mycket skratt och historier. Precis som det ska vara. Sen ville Elin ta kort på elden i grillen. Pappa Kero drar på tändvätska som tusan, Mamma och mormor Kero skriker till i rädsla (det var åt deras håll lågorna kom) medan, självklart, Elin ropade till av lycka över eldinfernot framför henne. För tänk vilka bilder, haha.

Burn

Kvällen avslutades med Robinson med en av alla J-personer jag känner. Robinson såklart. Sen att inte rätt person vann är klart som att man säger amen efter bönen. Efteråt blev det spekulationer om vem som svikit i sin röst. Vi kom inte fram till något tyvärr. Hade varit kul att veta.

Vote

Inga kommentarer: