måndag, maj 04, 2009

Running

Nu har jag varit ute och sprungit sex kilometer. Det tog dryga 25 minuter. Det är väl okej men jag kan bättre. Sen får ni ha i åtanke att jag inte sprungit på hur länge som helst. Då är det ändå en hyfsad tid.

Run

När jag kom till den andra delningen (där det blir att man får springa 9 km eller fortsätta på 6 km) så blev jag galen och tänkte att jag skulle ta 9 km istället. Fy fan vilken tur att jag inte gjorde det säger jag. Efter min lilla tur idag så låg jag mer eller mindre utslagen vid mållinjen och varje inandning gjorde ont. Där låg jag och ville bara andas ut men vi vet ju alla att det inte går.

Breath

Imorgon är det tänkt att jag ska ge mig ut på en ny tur och då hoppas jag att det blir en liknande tid. Men nu ska jag ge mig iväg och lämna tillbaka en kamera jag lånat. Hmm först duscha. Sen gå iväg och efter det handla.

Hurry, hurry rice and curry

Inga kommentarer: