torsdag, maj 07, 2009

Run piggy

Jag sov inte alls gott inatt. Drömde om någon som slaktade grisar och jag var en del av det. Skulle hänga upp dem på någon krok och när inte det gick sen så såg man grisen sakta glida iväg på golvet till en sänka i golvet. En annan gris låg lite längre bort och låtsades vara död. Någon sprutade vatten på den och efter några sekunder var grisen på benen och sprang för sitt liv.

Run little piggy, run

Det roliga med den här drömmen är att jag i drömmen var så "vaken" att jag tänkte att det här blir ett jävla bra blogginlägg. Så här sitter jag och skriver om slaktade grisar och piggys som flyr för sitt liv. Om det är så jävla bra låter jag vara osagt. Kanske roligt på sin höjd.

Funny?

Nu lämnar jag drömmarnas värld, eller ja inte riktigt, och försöker fixa ett jobb. Man måste ju försörja sig också. Men det blir till att vakna ordentligt först för jag är oerhört seg känner jag. Hörde jag någon nämna dextropur? Ja, visst tar vi det för en bra start på dagen.

Vad ska du göra idag?

Inga kommentarer: