fredag, maj 01, 2009

Photography

Jag klickar på sidorna en och en. Tittar på bilderna och låter mig hänföras. Vissa är bättre än andra, vissa är personliga medan de flesta bilder är tagna i jobbet. Mestadels är det fotografer från en av världens största bildbyrå men sen är det en och annan fotograf från någon lokaltidning här och någon där.

Photography

De är jävligt duktiga på att fota måste jag säga. Jag känner eller har träffat flera av dem och tidigare var jag en Canon-fan tack vare dem. Nu har jag vänt skutan efter vinden och håller nu Nikon högre. Funktionerna och kvalitén med Nikon gör att jag gärna skulle köpa en kamera av det märket.

Nikon

Egentligen borde jag länka så ni alla får ta del av godsakerna. Men det får bli en annan dag. Inte nu. En dag kommer jag överösa er med fotolänkar till några av världens, faktiskt, bästa fotografer. Vissa av dem har fått många fina priser internationellt och nationellt. Då känner jag mig stolt över att jag känner, jobbat eller träffat en och annan av dem. Synd bara att man inte är lika duktig som dem.

Skills

Inga kommentarer: