fredag, juli 06, 2007

18 saker en kille aldrig skulle säga

  1. Jag tycker Barry Manilow är en cool snubbe.
  2. När jag ändå är uppe, ska jag hämta en öl till dig.
  3. Jag tycker håriga bakar är enormt sexiga.
  4. Hennes tuttar är helt enkelt för stora.
  5. Ibland vill jag bara bli kramad.
  6. Den där bruden i 'Mord och inga visor' ger mig ståfräs.
  7. Det är klart att jag kan sätta på en kondom.
  8. Vi har inte varit och shoppat på evigheter, kom så sticker vi iväg och jag kan hålla din handväska hela tiden.
  9. Äh, vi struntar i Sportspegeln och ser på Oprah Winfrey i stället.
  10. Jag tror vi är vilse, vi kan väl stanna och fråga någon.
  11. Här, älskling, du kan få ha fjärrkontrollen.
  12. Kan du inte följa med ner till stormarknaden och hjälpa mig köpa ett par skor.
  13. Antonio Banderas och Brad Pitt? Den här filmen måste jag se!
  14. När jag ändå ska upp, ska du ha något?
  15. Om du inte har något planerat, vad säger du om att ta en sväng till tapetaffären?
  16. Vi pratar aldrig längre!
  17. Glöm fotbollen! Melrose Place går på trean.
  18. Sex är inte så viktigt, jag vill bara bli kramad!

Inga kommentarer: