söndag, juli 22, 2007

Utskällning

Jag var tidigare under kvällen väldigt irriterad. Det var så att vi hade lite av en herrmiddag här hemma hos mig och Linus. Maten för kvällen var väldigt enkel men ack så god.

Tacos

Efter maten kommer det givetvis en massa disk. En disk som jag ensam fick plocka bort och göra rent. Varför? Det är min fråga till gästerna som var här. Den enda person som hjälpte till med något överhuvudtaget var F. Resten satt och tittade som ett par jävla fågelholkar.

Klart irriterad

Kanske inte så stor grejj att haka upp sig på. Men nu hade jag blivit lite irriterad under kvällen också och det bidrog klart till min irritation i slutet av kvällen. Jag tycker i alla fall att man kan plocka bort tallrikar och glas efter sig. Det är inte så att jag kräver att de ska diska det. Vi har faktiskt diskmaskin och så jävla jobbigt är det inte att bara ställa in det där.

Men icke.

Suck, är mitt svar på det. Jag har inget mer att säga i frågan. Har dock varit ruskigt snäll i min "utskällning". Men lite hyfs för tusan killar. Det är ju inte så att jag bad er fixa världsfred. Det hade ju varit en helt annan grejj.

Fnys

Catch u

Inga kommentarer: