lördag, juli 28, 2007

Leaving

J och hennes föräldrar har åkt hem nu. De åkte vid 13:00 ungefär. Det har varit trevligt att ha dem här och det var kul att de fick träffa min syster och min svåger. Vi var ute och åt middag allihopa igår.

Dinner

Middagen blev av på Da Vinci här i stan. Det var väldigt trevligt faktiskt. Om jag förstod det hela rätt så tyckte alla det. Hennes föräldrar verkade tycka bra om min syster och svåger och tvärtom. Jag satt med ett leende när jag såg hur de kom överrens. Var väldigt glad över detta.

Happy

Min syster är det närmaste kärnfamilj jag kommer. Utan henne hade jag faktiskt klarat mig mycket sämre efter att mina föräldrar gick bort. Jag har henne att tacka för mycket. Det var därför väldigt bra att J:s föräldrar och min syster kom bra överrens. Om det hade skurit sig där vet jag inte riktigt vad jag hade gjort.

Done

Nästa Fredag ska jag till Malmö. Ska till J. Ska på hennes brors bröllop. Känner hjärtat rusa en aning. Det är nervositeten. Men samtidigt ska det bli väldigt kul. Jag får framförallt träffa J igen. Det är något jag verkligen ser fram emot. Bröllopet är en bonus.

Bonus

1 kommentar:

Anonym sa...

Du behöver inte vara nervös. De kommer alla tycka om dig. Och skulle någon vara dum mot dig så hämtar jag broshan.