måndag, juli 16, 2007

Forever

Man måste ibland offra saker/personer för att nå sitt mål. Ibland måste man fjäska för vissa genom att ge dem saker eller komplimanger. Fy fan vad jag fjäskar för en högt uppsatt person i mediesverige just nu.

Sjukt vad jag fjäskar.

I sitt senaste mail personen skickade stod det, jag citerar "Du fjäskar jävligt bra." slut citat.
Jag vet inte om jag ska vara stolt över att jag är bra på att fjäska eller inte. Jag är inte en sån som fjäskar annars. Verkligen inte. Jag ser det mer som att jag talar gott med/om dem. Absolut inte fjäsk.

Nej då.

Men det var inget illa menat med att jag fjäskade. Personen ifråga tycker bra om mig och jag har etablerat en bra kontakt med denna person. Känns bra. Någon gång kanske jag t o m nämner personens namn. Men nä, inte än. Absolut inte än.

Namedropping

Jag ska för övrigt försöka få tag i en herre också, och se om han kan hjälpa mig med lite saker. Hitills har mina planer fungerat men vi får se.

Plans plans plans

Inga kommentarer: