fredag, juli 06, 2007

Äntligen lite sol

Som rubriken säger så är det sol här idag. Om än med en del moln på himlen. Men kanske kan det vara så att man kan åka lite inlines idag.

Älska inlines.

Jag brukar åka runt en timme beroende på om jag är själv eller inte. För det mesta är jag själv. Kanske att E:s pappa vill följa med mig idag? Har aldrig åkt med han innan men vi pratade om att åka ihop sist vi sågs.

Åka med mig?

Finns inte för många i min kompiskrets som gillar att åka inlines. De flesta äger inte ens ett par inlines. Jag känner till kanske 3-4 personer i min bekantskapskrets som åker. Men jag har bara åkt med en av dem om jag inte minns fel. Sen är inte Skara någon inlinesstad heller om jag säger så. Tror inte att alla gator är rena från gruset kommunen slängde ut i vintras.

Skaras kommun suger.

Jag börjar tröttna på den här staden om jag ska vara ärlig. Om jag ska vara helt ärlig så ska jag en dag flytta härifrån. Inte för att de inte sopar gatorna när jag ska åka inlines. Utan att de är så sega med att ta beslut och när de väl tar beslut så är det dåliga sådana.

I´m sorry.

Inga kommentarer: