söndag, juli 08, 2007

Min vän Linus

Linus har en "vän" som heter Linnea. Man kan säga att jag ogillar henne. Eller ogillar och ogillar, jag ogillar henne inte. Jag hatar henne nog mer för att vara exakt. Kanske inte hatar heller men det är nära.

Hate me.


Han pratar med henne nu. Jag ogillar det kan jag säga. Hon sårade honom grymt mycket en gång i tiden och var allvarligt talat jävligt taskig mot honom då. Jag gillar inte riktigt det att vänner till mig får skit om de inte förtjänar det. Han förtjänade verkligen inte det han fick utstå från hennes sida.

Idiot.

Och ja, jag har sagt till han flera gånger att sluta prata med henne. Hon är, enligt mig, en idiot. Om hon läser min blogg så får hon reda på det. På ett sätt hoppas jag att hon gör det. Så hon vet vad jag verkligen tycker om henne.

Varför?

Varför pratar han då med henne? Han hade ju slutat prata med henne men började prata med henne igen. Ja, fråga mig inte varför han pratar med henne. Tror han vill ha ett kvinnligt bollplank och hon fungerar väl som det. Men jag tror att han på något konstigt sätt fortfarande gillar henne, trots allt hon har gjort mot honom. Varför kan jag inte förstå. Jag ville bara yttra mitt missnöje med att han pratar med henne. Det är nog ingen annan än han själv som förstår varför han pratar med henne. Sure, låt det vara så då.

Sluta prata med henne.

Catch u later
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: