torsdag, juli 05, 2007

Mobil

Vem ringde du till senast?
Kero.

Vem ringde dig senast?
Hampus.

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
Har inte fyra mottagna sms nu.

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Om jag inte har fyra så lär jag inte ha 12.

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
Eftersom jag fortfarande inte har ett 4:e sms så lär jag som sagt inte ha sex stycken heller.

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Rensade det precis innan jag började skriva på denna.

Har du några utkast?
Icke.

Vad har du för kontakter som börjar på..
T?
Tanja, Tanja C, Therese, Tobbe Coop, Tobias, Tomas.

M?
Magnus Elfsborg, Magnus, Malin A, Malin K, Malin Lilja, Malin L, Marcus G, Marcus J, Marcus O, Maria, Marianne, Markus P, Markus IMG, Martin, Melissa, Micke, Mikael, Mums, Mårten.

J?
Jenny Andersson, Jenny A, Jens, Jesper, Joakim Elfsborg, Jobbet, Joel, Johan A, Johan O, Johan S, Johanna L, Johanna R, Jonas, Jonatan, Josefin, Jörgen.

Inga kommentarer: