tisdag, juli 10, 2007

Ibland är det inte kul på ångestfabriken

Idag jobbade jag med Vatim och Hassan. Kan säga att det inte utväxlades många ord oss emellan. Eller ja, jag jobbade med en åt gången. Bara för att visa att man verkligen inte hade någon att prata med. Men Hassan är lite rolig men också lite skum. Vatim verkar mest arg.

Arg på mig?

Hassan sa då och då lite saker som man inte förstod något av. Sen skratta han på något roligt sätt. Jag skrattade mest åt honom för jag förstod inte ett jota av vad han sa faktiskt. Han ropade faktiskt jalla jalla till mig då jag var långsam på att trycka på en knapp.

Push the button

Vatim klagade mest på mig. Han gick runt och muttrade något och sen är han en nära två meter lång bosnier så han är lite skräckinjagande faktiskt. Men varför han klagade har jag ingen aning om. Han sa något på bosniska till mig och jag såg ut som ett frågetecken. Då skratta han.

Han är faktiskt skum.

Jag arbetar faktiskt med väldigt skumma personer. Sen har mina chefer fått för sig att jag är en skitbra kille att ha på allmän resurs då jag inte klagar bara jag slipper helvetet på jorden. Tredje gången av fyra de sätter mig som allmän nu.

Jag klagar inte

Catch u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: