fredag, juli 06, 2007

J ringde nyss

Jag pratade med henne i 1.44 minuter. STORT misstag. Jag förstår inte varför jag inte pratade med henne längre. Varför gjorde jag inte det då? Jo, för hon sa att hon lånade hennes kompis mobil för hennes egen var knas.

Det regnade hela dagen på roskilde igår.

Hennes mobil klarade inte av allt regnande igår och la därför av om jag förstod det hela rätt. Och om det är något jag inte gillar så är det när personer ringer till mig från någon annans telefon för jag får dåligt samvete. Det är en sak om det är deras egen. Men nu lånade hon sin kompis mobil och sa dessutom att det var dåligt batteri och att vi därför inte kunde prata länge.

No no no

Fråga mig inte varför jag inte gillar det. Men jag har någon stresstanke i bakhuvudet och klarar verkligen inte det. Förlåt J för att jag inte pratade med dig längre än vad jag gjorde. Nu går det ju inte heller att få tag i henne då hon hade satt i sitt kort i hennes väns mobil. Skickade ett sms men det lär väl aldrig komma fram skulle jag tro.

Suck på mig själv.

Förlåt igen J för att jag inte pratade med dig så länge. Hann knappt prata med dig. Det ångrar jag verkligen nu. Men inget jag kan ändra på. Förhoppningsvis torkar din mobil och blir fit for fight igen. Annars lär man väl inte få höra av dig förrän på Måndag.

Ha det bra.

Catch u later!
Yours truly Dytte

ps jag hann inte fråga det jag var orolig för och lär inte kunna göra det förrän hon kommer hem nu. ds

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har inget att säga förlåt för. Det avr int meningen att stressa dig när jag sa det i telefonen. Men som tur var funkade den sen, efter att ha fått torka en stund.