torsdag, juli 12, 2007

Nu är jag hemma

Jag började må dåligt på jobbet idag efter cirka 15 min. Fick ont i huvudet och allt började snurra. Blev väldigt ofokuserad och långsam. Vete tusan vad som flög i mig. Jag gick till chefen och sa att jag mådde dåligt och frågade om jag fick vila en stund och att de satte in en allmän på min plats. Det var lugnt, sa han.

Snurra

Efter att jag vilat en stund sa jag att jag skulle åka hem. Nu var bara problemet hur jag skulle komma hem då jag samåker med ett gäng andra personer som inte mådde dåligt. Jag ringer M och han svarar "mmm". M ligger nämligen och sover. Jag skrattar lite åt att jag väckte honom och frågar om han kan komma och hämta mig. Han vill sova. Jag ringer B som trots lite tidsbrist gör detta mot att jag tankar bilen för sträckan fram och tillbaka. Detta går jag med på och sen var vi på väg hemåt.

Ska nog sova.

Nu ska jag ta en ipren som vanligtvis inte hjälper så mycket om jag inte har riktig tur. Men man kan ju alltid hoppas. Sen ska jag ut på stan och köpa lite saker jag behöver. Sen ska jag nog packa lite till inför helgen.

Iprenmannen.

Catch u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: