lördag, juli 21, 2007

Try to relax

Vi städade lägenheten igår jag och Linus. Jävligt intressant, tycker ni. Det är det faktiskt. Vi möblerade om BIGTIME. Störst förändring har skett i Linus rum. Alltså ni ska se det nu. Det är som att en ny värld öppnar sig när man tittar in där. Aldrig har det varit så mycket cannabisplantor där inne som det är nu.

Smoke it.

Sen i vardagsrummet flyttade vi på hans databord så han kan få lyxen att titta på tv utan att vända sig om. Hans databord står precis bakom soffan. Det tornar upp sig som tornet i sagan om ringen. Det är mäktigt. Jag funderar på att rita en frodo och en uruk-hai på baksidan av hans databord.

Sagan om ringen

Jag flyttade på mitt databord inne på mitt rum. Gillar inte riktigt att solen lyser på skärmen hela dagarna. Ser inte ett jota när jag jobbar vid den. Jag funderade även på att ställa lite cannabisplantor i mitt rum. Men Linus sa att det bara var för de stora pojkarna.

Fan, jag vill också vara stor kille.

Catch u

Inga kommentarer: