fredag, juli 06, 2007

Bloggtrafiken

Tidigare var det så att mina besökare låg på kanske 3-4 om dagen. MAX. Jag bloggade kanske en gång varannan vecka eller en gång i månaden då. Nu bloggar jag hela tiden och det märks. Min trafik på sidan ökar sakta men säkert.

Slow

Ena dagen hade jag 3-4 unika besökare. Dagen efter steg den upp till 50 besökare. Det är en klar förbättring. Det beror nog på att ena dagen hade jag ett jättegammalt inlägg. Dagen efter fanns där en massa nya inlägg och tydligen spred sig ordet om att jag var igång och bloggade igen.

Blogging dytte

Kul att mina gamla läsare har hittat tillbaka hit igen. Eller i alla fall en del av de läsare jag hade tidigare. Innan hade jag ett hundratal som läste varje dag. Nu får jag se tillbaka på min storhetstid med glädje i sinnet istället.

Hoppas ni stannar.

Catch u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: