fredag, juli 06, 2007

Orolig

J är på roskilde och jag är orolig. Kanske är jag töntig som är orolig för det. Men då får jag vara det. Skickade ett sms till henne tidigare idag med en fråga. En fråga jag inte fick något svar på. Har full förståelse för att hon inte svarar direkt.

Direct

Har aldrig förväntat mig att personer ska svara på sms direkt. Men nu har jag inte fått svar på x antal timmar och nu borde hon ha sett mitt sms. Jag ville verkligen ha svar på den frågan för pga av ett litet sms så har jag gått på nålar hela dagen.

Sms

Detta tillsammans med att jag fick tillbringa min dag i helvetet på jorden har inte gjort saken bättre. Har idag mått så dåligt att jag inte vetat vart jag ska ta vägen för att jag varit orolig och jobbat med något man blir mentalt skadad av.

Dessa nålar.

Jag hoppas verkligen att allting är okej och att hon svarar mig sen. Annars vet jag inte vad som händer. Kommer inte bli någon bra dag idag i så fall om jag säger så. Nålarna kommer ännu en gång finnas under mina fötter. Fan.

Needle in my feet.

Catch u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: