fredag, juli 27, 2007

J och hennes familj

De är här nu. Eller ja inte precis här just nu. De är ute och kolla på kinnekulle just nu tror jag. J och hennes familj kom igår. Jag blev faktiskt lite glad. Lite smått sådär. Så det var skönt.

Semester?

Okej, jag blev jätteglad. Har saknat J så mycket så det inte är sant. Jag tycker väldigt mycket om J nämligen. Nästa helg ska jag åka till henne. Då ska jag iväg på hennes brors bröllop. Kommer bli aningen nervöst faktiskt.

Nervös

Men det ska nog gå bra. De i hennes familj som jag träffat hitills har varit jättesnälla. Så jag tror det kommer gå bra. Nä förresten. Det kommer att gå bra. Inget att vara orolig över.

Turister?

De har besökt Skövde och Kinnekulle vet jag. Sen vet jag faktiskt inte om de kollat på så mycket mer. Kyrkan kanske. Jag får fråga dem när de kommer tillbaka. Tycker allt de borde komma snart. Vill träffa J igen.

J

Inga kommentarer: