måndag, juli 09, 2007

Förlåt

För att jag inte bloggat så mycket idag. Men det har inte varit en jättebra dag för mig. Först sover jag max 2 h (får jag skylla mig själv för). Och sen så lyckas jag försova mig så den jag åker till jobbet med fick ringa och väcka mig. Jäkligt illa kan jag säga. Sen var jag satt som allmän resurs idag igen. Slapp dock pizzaosten.

Tack

Jobbade kanske halvdag idag om man ska se till timmar sett. Var väldigt skönt. Satt en halvtimme i massagestolen på jobbet också. Inte sådär jätteskönt om jag ska vara ärlig. Men jag fick något att göra för en stund i alla fall. När jag kom hem pratade jag med J och min lycka var gjord. Efter samtalet tog det inte alls lång tid innan jag somnade och vaknade för dryg en halvtimme sen.

Trött?

Nu är jag trött, svettig, äcklig och hungrig. Bara så ni vet. Därför ska jag nu gå och hämta en drickyoghurt. Sägs att jag ska till Gbg och kolla allsvensk fotboll imorgon. Tänk vad ryktet går. Får se vad jag hinner. Känns som jag är i tidsnöd.

Allsvenskan suger för övrigt

J är ute på middag med sin familj för att fira hennes födelsedag. Det förtjänar hon verkligen efter att ha varit på torra och icke leriga Roskilde. Hon verkar mer utvilad än vad jag är idag och det förtjänar hon. Hoppas bara jag är pigg imorgon.

Piggelin

Inga kommentarer: