onsdag, juli 04, 2007

Crush my heart

This time was different. You can trust me and love me forever. I will never let you down.

Kärleken blomstrade och allting var frid och fröjd. Jag hade hittat en tjej som tyckte om mig för den jag var. För att jag var jag och ingen annan. Jag öppnade mitt hjärta för henne och hon sitt för mig.

Open your heart

Vi träffades och umgicks och verkligen njöt av hela situationen. Kunde man äntligen ha hittat rätt? Lycka varje gång jag tänkte på henne och hon verkade alltid så glad varje gång jag pratade med henne och träffade henne. Jag tog en vecka då jag enbart spenderade tid med henne och hennes familj.

Semester från helvetet

Första två dagarna gick bra. För första gången sa vi till varandra att vi älskade varandra. Total lycka kan tyckas. Efter den kvällen gick allt utför. Hennes föräldrar blev arg på henne för att hon inte hittade på saker vi kunde göra. Hon blev arg på mig för att jag inte längre kändes som den rätta.

Avstånd

Hon blev mer och mer avståndstagande. Och det verkligen jättesnabbt. När vi var i Danmark med hennes familj så var det mer att jag var en person som egentligen inte skulle fått vara med. Men för att vara snäll mot mig fick jag ändå följa med. Resten av min tid hos henne var jag nog mer med hennes lillebror än med henne. Hennes föräldrar blev arga för det och sa till henne att vara med mig. Hon blev då i sin tur arg på mig för att hon visste varför jag var med honom. För att hon inte ville vara med mig.

Arg

En kväll minns jag tydligt. Jag var jätteledsen, förbannad och förtvivlad. Ville bara därifrån om jag så skulle behöva gå de 26 milen som det var hem. Den kvällen bråkade vi och jag var på väg att dra. Hon ville inte att jag skulle gå. För då skulle det se väldigt dumt för hennes föräldrar. Hon skulle hamna i dålig dager. Hon sa det inte rent ut men jag visste att det var så. Dagen efter åkte jag hem. Hon skyllde på att jag skulle hem och jobba och att det var anledningen till att jag åkte hem.

Jobba? Nä

Två dagar efter att hon sa till mig att hon älskade mig tog hon mitt hjärta och krossade det. Tiden som följde efteråt var det jag som gjorde fel och jag var den största idiot hon någonsin hade träffat. Kärleken som fanns där försvann så snabbt att jag inte ens hann märka det. Anledningen till att det tog slut enligt henne var att hon FUNDERADE på att bli aupair ett år senare och inte ville att det skulle bli allt för seriöst mellan mig och henne. Någon vecka efter detta blev hon ihop med sin nuvarande kille som hon träffat under tiden jag och hon var ihop.

Love is gone

Idag har jag och hon sporadisk kontakt. Hon har aldrig bett om ursäkt för sitt beteende eller för sakerna hon kallade mig. Hon anser att jag hade lika stor del i det som hon hade.
När hon läser detta kommer hon att bli fly förbannad och anse att det är mitt fel. För det är det alltid. Inte hennes fel. Alltid någon annans.

Wrong wrong wrong

Jag har aldrig förlåtit henne för vad hon gjorde mot mig. Kommer aldrig glömma henne heller för den delen. Jag kommer alltid att minnas henne och komma ihåg hur man ABSOLUT INTE ska göra. Man ska absolut inte göra som hon gjorde mot mig.

Tomma ord

Catch u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: