måndag, juli 02, 2007

Pier Pressure sammanfattning

Shit, jag är så trött just nu att det inte är sant. Borde egentligen sova men ska ge er en sammanfattning av vad som hände under pier pressure idag.

Pier

Vi börjar dagen med att lyssna på Blindside. Bandet är som jag redan visste väldigt bra.

Neverstore - första gången jag hörde dem live. Sate vad folk känner till dem redan. De är stora.

Less Than Jake, ja vad kan man säga? Jag och Linus stod rätt långt fram och hoppade i publiken. Bandet hade en otrolig glädje på scen och det smitta av sig även på oss i publiken. Killarna är skitsköna verkligen. Bästa bandet under Pressure.

CKY - ja alltså jag hade målat upp en bild som var lite annorlunda än vad jag fick höra. Jag fick i och för sig se Bam Margera (skateboardsproffs) som presentatör till bandet. De är kompisar sedan länge vad jag förstått det som. Spelningen var en besvikelse annars.

Gogol Bordello tittade vi enbart på för scenshowen. De var speciella kan jag säga. MYCKET SPECIELLA. De var lite halvroliga att lyssna och se på men mest ett pausnummer enligt mig.

Billy Talent - SATE vad de rockade. Jag fullkomligt älskar detta bandet och detta band var klart det bästa tillsammans med Less than jake. Verkligen älskar musiken.

Avril Lavigne - Jag, 500 fjortistjejer och två norska homosexuella killar stod i publiken. Tjejerna skrek mest i väldigt ljusa toner. Jag fick ont i örat. De två homokillarna sjöng med i alla låtar med jätteljusa röster, ropade att de älskade Avril och visade upp en lapp där de friade till henne. Och nej jag vet inte om de var homo eller inte. Men de kändes så. Fördomar? Ja, men jag står för dem också.

My Chemical Romance - struntade vi i att se. Good deal

Thats my day folks!

Inga kommentarer: