onsdag, juli 04, 2007

Utmanad

Tre saker/personer jag inte förstår mig på:
Oärliga personer
Sverige
Silverfisken beslut att blogga på metro

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Lönebesked
Bankdosa
Pennburk

Tre saker jag sitter vid:
Bordet
Laptopen
Fotöljen

Tre saker jag gör just nu:
Lyssnar på Mix megapol
Pratar med Therese
Bloggar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Träffat Bono
Resa världen runt.
Gett ut min bok

Tre saker jag kan:
Skriva
Hjälpa människor
Vika en t-shirt på 3 sek.

Tre saker jag inte kan:
Vifta på öronen
Sjunga bra
Spela amerikansk fotboll

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Rihanna - Cry
Dig själv
Dina föräldrar

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Hur man skriver en artikel på bästa sätt.
Hur man gör en intervju för att få ut så bra information som möjligt.
Att dyka.

2 kommentarer:

Danne sa...

Jössös Jocke, jag tror du snart slår världsrekord i antal inlägg på en och samma dag. Keep it up

Jay sa...

Jag skulle iväg på bio efter detta inlägg och kunde därför inte blogga förrän jag kom hem. Men nu är jag igång fram tills jag drar iväg till jobbet vid 14:20. Sen är jag inte hemma förrän imorgon igen.