tisdag, juli 03, 2007

Dröm

Jag drömde något väldigt skumt inatt. Drömde att jag var med mina två systrar och min systers ena pojkvän. Vi var i något som kunde liknas vid min lägenhet men taket var förändrat. Annars var det mesta sig likt faktiskt.

Min lägenhet

Min syster hade gjort någon tjej riktigt förbannad. Så nu var den arga kvinnan och två av hennes vänner utanför mitt hem för att spöa min syster. Väldigt skrämmande ska jag säga er.

Arga kvinnor

Kvinnorna försökte först ta sig igenom ytterdörren. Den låste jag väldigt snabbt. Efter detta sprang de ut och tog sig via min brandstege upp till taket utanför mitt fönster. Min syster har öppnat fönstret i mitt rum och ropar "men kom då om ni vågar".

Varför?

Jag stänger genast fönstret och ser kvinnorna närma sig sakta men säkert. Jag har under hela tiden pratat i telefon....med min mamma. Ber henne gång på gång ringa 112 så att polisen kan komma och hjälpa oss. Situationen började bli väldigt hotfull.

Someone please call 911

När fönstret är stängt och min mamma undrar varför hon skulle ringa polisen så letar jag upp något att försvara oss med ifall de skulle komma in. Hittade mina bandyklubbor som jag delade ut.

Innebandyklubbor fungerar också som vapen.

Kvinnorna börjar dunka på fönstret och skrika att de vill in. När det hände väcktes jag av att min syster ringde. Samma syster som retat upp dessa kvinnor.

Call me

Catch u later!
Your dreaming dytte

Inga kommentarer: