tisdag, juli 03, 2007

En kompis till mig pratade om nära vänner i ett av sina blogginlägg tidigare. Han sa att han hade tre nära vänner. Jag var inte en av dem. Förstår honom faktiskt.

Not a friend of yours

Tidigare umgicks jag och han en hel del. Någon gång förändrades det och det slutade till sist som det är nu. Att vi knappt umgås. Jag vet inte varför. Tror inte han vet vad som hänt heller.

Dont remember

Tycker det är lite synd bara. Men jag tror en anledning kan skrivas N. När han kom in i bilden förändrades min och kompisens relation. Vi började umgås mindre och mindre för att nu inte prata så mycket alls.

Not talking.

Jag själv har säkert ja jag vet inte. Men många nära vänner. Har låtit mer och mer människor komma mig nära.

Close

Catch u later!
Yours truly Dytte

Inga kommentarer: