tisdag, juli 03, 2007

Min "dumma" idé förklaring

Jag har gett upp. Har letat överallt där de kan tänkas ha det jag sökte i närheten av mig.
Vad sökte jag då? Jo, ett par änglavingar.

Änglavingar?

Vad ska han nu med ett par änglavingar till nu då kanske ni tänker. Ja, det var till mitt tema till de foton som skulle tas på mig och som jag skulle gett till J. Nu blir det inga foton med mitt kära tema.

No pictures

Tanken var att jag skulle stå i lackskor, smokingbyxor, gördel och änglavingar. Visa olika känslor genom dessa bilder och visa vad hon verkligen betyder för mig. En bildserie på totalt 8 st bilder där jag för en gångs skull skulle stå framför kameran.

Here I am.

Jag är aldrig med på bild annars. Eller jo, alltid med tungan ute för att bilden inte ska bli seriös. De bilder som är tagna utan tunga ligger jag antingen och sover på eller så vet jag antagligen inte om att någon tar kort på mig. Nu skulle det vara bilder halvt på skämt och halvt på allvar. Det skulle vara glädje i dessa bilder.

Happy

Bilderna kommer inte att tas nu. För änglavingarna har varit omöjliga att få tag i på så kort tid. Slut i varenda butik och alldeles för lång leveranstid i övriga butiker. Men bilderna kommer att bli tagna. Jag ska t o m försöka se till att komma på mer teman så att min kompis L och kanske E kan foto mig. För nu skulle det varit ett proffs som fotat.

Take a picture

Catch u later!
Yours Truly Dytte

Inga kommentarer: