tisdag, mars 10, 2009

Blogghora

Städningen gick sådär igår. Jag tog en paus och kom aldrig igång igen sen. Men idag så blev jag klar och det tog inte så lång tid faktiskt. Alltid skönt att ha ett rent hem. Det tråkiga är att behöva städa så det blir fint.

Clean and tidy

Idag kommer en polaren J som ska vara här i några dagar. Inte bestämt hur länge det blir än men det märker vi eftersom. Han är hemmahörande i Götlaborg och var den personen jag delade rum med den sista tiden på Island. Utan honom hade jag fått stå ut med idioten i några veckor till. Jag är glad att jag slapp det.

Good

Vad vi ska hitta på vet jag inte. Men vi hittar nog alltid något att göra. Men detta innebär att jag inte kommer blogga så mycket. Han vet inte om att jag har en blogg. Shocker. Han vet inte för att det inte blivit så bara. Jag trivs bra med det också. Någon nära som inte vet om min blogg. Förut var jag väldigt kär i läsarantalet och skulle skicka länkar hit och dit. Så känner jag inte längre utan jag är nöjd med er tre som läser. Om jag ville ha fler personer skulle jag posta länken på facebook, msn, sätta upp små lappar på bilrutor och göra värsta reklamkampanjen. Men jag är nöjd. Så ni tre som läser. Känn er speciella.

Readers everywhere

ps, okej, ni är fler än tre personer som läser. Men ni förstår.

Inga kommentarer: