tisdag, mars 17, 2009

Förstår du inte?

Jag är iväg och jobbar nu. Sliter för mitt levebröd. Ångestfabriken ringde ju igår och bönade och bad om att jag skulle komma och jobba. Åtminstone en dag. Sen får vi väl se. Får väl förhandla om en eventuell fortsättning om det blir aktuellt.

Förhandla

Jag brukar säga att de som inte anställer mig inte vet om att de behöver mig. För så är det ju. De förstår inte att jag är den där personen som kan göra skillnad för deras företag. En bra skillnad. Synd bara att ingen förstått det än.

Understand it

Ska söka ett jobb nu i veckan. Att jag är mer än lämpad för jobbet är väl inte särskilt svårt att gissa. Med mina kunskaper och min skicklighet skulle jag leda den tidningen till framgång efter framgång. Min expertis är över deras vildaste drömmar. Hoppas de förstår det själva.

That's how good I am

Inga kommentarer: