fredag, mars 13, 2009

Movie

Inget inlägg idag so far. Det känns konstigt ändå. Får väl skylla på att jag haft fullt upp. Har mest hängt med kompisarna idag och haft det allmänt gött helt enkelt. Det är väl den lättaste förklaringen.

Honest

Vi var och hyrde film och det var väl en upplevelse i sig. Som jag poängterat tidigare är jag inte rasist men det kan uppstå lite roliga situationer ibland. Vi skulle hyra film som sagt. Killen som jobbar är turk. Vi ber han rekommendera en av två filmer som vi valt ut. Han gör det. Sen kör han igång.

Get it going

Han kör hela hyllan. Den här är bra, den här är skitbra, den här är bra, den här är hmm bra den också. Alla är bra. Den här filmen handlar om en elefant. Han har haft den sen liten. Sen börjar en resa och då kommer all action. Det är bra. Jag lovar.

Den vadå? Elefant?

Vad tusan snackar han om var vår tanke. Vilken elefant? Vilken resa? Nu skiter vi i det här. M säger att vi väljer den filmen han rekommenderade först. När vi väl kom hem och började titta på den så kändes den sådär. Jag röstade på den andra filmen. Jag tyckte den var sjuk men sen blev den ändå bättre. Det blev rätt intressant ändå.

The happening - see it if you want

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, min kommentar var ett skämt. =P
Jag, ringa tv4 = få ett inslag om mig själv = få dvd-skivorna hemskickade till mig (gratis).
Långsökt kanske, men that's my humor. =P