måndag, mars 23, 2009

Vad händer i veckan?

Igår var det en lugn dag samtidigt som det var mycket att göra stundtals. Jag var tvungen att försöka planera min vecka med möjliga jobb, intervjuer och möten. Det var inte det lättaste och jag är inte klar än.

Not finished

Inte så att jag legat sömnlös för att försöka planera men jag somnade till min planering om jag säger så. Det som gör det jobbigt är att jag inte vet hur mycket jag ska jobba på ångestfabriken i veckan. Idag jobbar jag till exempel eftermiddag så jag slutar vid 00:00. Det är inte så roligt men det är pengar.

Money

Som jag vet helt säkert så jobbar jag idag, imorgon och på onsdag. Har ett möte med jag-är-en-loser-förmedlingen på tisdag och en inbokad intervju på fredag. För en gångs skulle så var det jag själv som skulle intervjuas. Så blir det inte nu. Jag ska iväg på fredag och hälsa på min syster som bor uppe i Örebro.

Serious

Därför får jag nu avboka den intervjun. Kunde blivit intressant. Ska se om det är aktuellt att köra det nästa vecka istället. Skulle prata om traditionella medier vs nya medier. Där ses jag tydligen lite som en expert inom området. Och det är för en gångs skull ett seriöst påstående.

Bad news

Inga kommentarer: