onsdag, mars 11, 2009

Write me soon

Det har varit en bra dag idag ändå. Har sökt en del jobb idag och vi får se hur det går. Vore rätt skönt att få något av de jobben. Det betyder förändring. Förändring är bra för mig just nu. Vill gärna börja på något nytt. Börja skriva på ett nytt kapitel.

Another chapter

Imorgon har jag inte planerat något. Ska skriva klart en intervju och skicka ut den i cyberspace på eftermiddagen. Det är väl det. Skulle egentligen varit i Spanien nu. Men inte är jag bitter inte. Nä då. Inte alls. Haha, nej men seriöst. Jag hade hellre varit där än här om jag säger så.

Here or there

Vad händer istället då? Nästa vecka blir det förmodligen jobb om jag får som jag vill. Men när går det någonsin som jag vill? Men det var sagt att jobben skulle börja strömma in från och med nästa vecka. Och nej, det är inget jag hittar på. Säger bara vad chefen själv har sagt till mig.

Chefen säger sitt

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, det får du gärna göra! :) Dock så får du inte missa mina sammanfattningar som kmr när jag åker hem. Har inte varit världens bästa på att blogga under resan.