fredag, mars 20, 2009

Fredag är en bra dag

Jag sov väldigt mycket igår. Min förkylning tar över mer och mer och jag vet att jag inte är kry. Men va fan. Det stoppar mig inte från att jobba idag. Även om det är på en linje jag inte kan. Jag lär mig väl. Så ser jag det.

That's one way

Fick boka om mötet som är idag och han jag skulle träffa tyckte bara det passade bättre så han var nöjd. Jag har fortfarande inte fixat informationen jag skulle ordna till mötet. Får ringa min kompis strax för att förhöra mig om läget.

Meeting

Ska hänga med nyss nämnda vän också om jag mår tillräckligt bra i eftermiddag. Kan bli så att jag är för jävla trött eller har feber så det inte blir av helt enkelt. Det lär vi snart märka. Annars får jag väl spendera min tid i soffan och sängen. Alltid skönt en fredag.

Thank God it's Friday

Inga kommentarer: