onsdag, mars 11, 2009

Today is a day

Gårddagen gick i lugnets tecken. Nästan för lugnt, enligt mitt tycke. Vi rörde oss knappt ur soffan. Det avslutades dock med en promenad, som dock inte var särskilt lång, men bra för själen eller vad man ska kalla det.

Soft

Idag blir det dock ändring då jag ska söka lite jobb, söka info, betala räkningar, jobba lite med hemsidan och se till att allting blir klart. Rolig dag eller hur? Skulle inte tro detta. Kompisen som är här vet jag inte riktigt vad han ska göra under tiden. Jag vet att han ska söka lite jobb men annars är planerna allt annat än färdiga.

Done

Får se hur mycket jag hinner uppdatera under dagen och dagarna som kommer eftersom kompisen är här. Blir väl att jag skriver inläggen på kvällen innan jag ska sova. Det går ju det också. Smyger ju fortfarande med min blogg. Spännande...eller inte.

Blogg

Inga kommentarer: