fredag, mars 20, 2009

Who wants pizza?

Om någon ordnar herr Dennis hemadress så ska jag beställa en pizza åt honom så fort jag är i hans stad. Om jag har förstått det rätt bor han i Göteborg? Är jag helt ute och cyklar och läst för lite av hans underbara blogg?

Cykla

Det är nästan så jag vill leverera den själv. Bara för att se minen och ta ett kort på honom när han har pizzan i handen. Tänk er rubrikerna i tidningarna. "DennisM ÄTER". Den ni. Det är inte att leka med. Vilken skandal det hade varit för den "stora" bantningsgurun.

Guru

Ordna en adress åt mig och jag lovar att en kebabpizza ska levereras till honom. Om ni vill så får ni bidra annars betalar jag den själv. Det bästa hade varit att ordna ett kort på honom samtidigt. Vi förlorar lite av överraskningsmomentet nu. Buy hey, who cares?

Pizzadelivery

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha lovar du? ;D
För han bor i Falköping och det finns bara en 18-årig Dennis i Falköping, vars efternamn börjar på M och hans adress är lätt att hitta ;D

Grattis på namnsdagen förresten :)

Anonym sa...

Haha lovar du? ;D
För han bor i Falköping och det finns bara en 18-årig Dennis i Falköping, vars efternamn börjar på M och hans adress är lätt att hitta ;D

Grattis på namnsdagen förresten :)

Jay sa...

Nevnarien: Jag lovar. Falköping. Sån kille som Dennis hör inte hemma i Falköping bland alla bönder. Det funkar liksom inte.

Tack så mycket. Säg grattis till Thåström också. Han har både namnsdag och födelsedag idag. Vilken kille.