tisdag, mars 17, 2009

What am I doing wrong?

Jag drömde om min mamma inatt. Nu minns jag inte riktigt vad det var jag drömde så jag är lite sur på mig själv för att jag inte skrev ner det. Det jag minns är att det var något hon inte gillade. Något jag inte skulle göra.

What is it?

Jag tror jag kom på en del av det nu. Men kan inte sätta det i sammanhanget. Därför sparar jag det tills jag kommer på hela. Det jobbiga med drömmen var att allting kändes så verkligt. Var länge sen jag drömde en sån dröm. En dröm som betyder något för mig. Som gör avtryck.

Dream

När jag tänker på det lilla jag kommer ihåg av drömmen så blir jag ledsen. För jag vet att hon har rätt. Ändå är det jobbigt för mig att inse det. Att hon har rätt och jag har fel. Rätt, fel, rätt, fel. Fan, jag har fel. Vad ska jag göra nu då?

What to do?

Inga kommentarer: