tisdag, mars 10, 2009

jag-är-en-loser-förmedlingen

Jag fick ett brev från jag-är-en-loser-förmedlingen för några dagar sen. De påstod att jag inte kommit till ett avtalat möte. Vilket jag självklart hade varit på. Men förutom att de är totalt inkompetenta så är de ändå väldigt roliga.

Funny guys

Lyssna nu här. Håll i er. De har en KUNDtjänst. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. För om detta nu ska vara en seriös kundtjänst måste det vara Sveriges mest missnöjda kunder som ringer dit. Vilket jag gjorde och jag var jävligt missnöjd. Men sen så är ju frågan hur mycket val man har. Det finns ju andra sätt att få jobb men för att få a-kassa måste du vara inskriven på den statliga arbetsförmedlingen.

Kundtjänst

Jag är en kund hos jag-är-en-loser-förmedlingen, jag vill reklamera tjänsten. För den har inte gett mig något. Får jag tillbaka mina pengar nu eller hur funkar det? Någon som vet? Kan ju maila mig i så fall. Tack för mig.

Leverpastej

Inga kommentarer: