torsdag, mars 19, 2009

Funny hihi not haha

Jag sitter här och skrattar lite för mig själv. Kom hem från jobbet för en stund sen och tänkte kolla vad DennisM sysslade med idag. Vilken rolig läsning som mötte mig. Igår kväll överbelastades hans blogg. Så sjukt underbart. Jag tar självklart åt mig hela äran då alla min tre läsare kollade in hans blogg igår kväll och i samband med det måste det blivit något sorts besöksrekord. En direkt konsekvens av detta var att sidan blev överbelastad. Vilken lycka och glädje.

Krasch

Nu är min plan att försöka få in mer än tre personer på hans sida hela dagarna så sidan kommer ligga nere och omöjliggör en uppdatering av bloggen. Tänk vad många som skulle må bättre då. Ingen skulle köra "Paris Hilton-dieten" som innebär (rätta mig om jag har fel) att man svälter sig själv i om det är fem dagar och sen svullar på den sjätte dagen. Lite som när Gud skapade jorden. Fast snabbare.

God

Jag fullkomligt älskar kvinnan/mannen som skickade lådorna med mars till honom. Vilken genial tanke. Det är nästan så jag själv vill skicka en påse med godis eller två till honom. Kanske en hamburgare från Max. Beställa en kebabpizza som man betalar åt honom och skickar till hans adress. Det hade varit något. Förr eller senare måste han faktiskt äta. Ahh, jo det gör han ju också var sjätte dag som sagt. Det är ju riktigt smart. De där fem dagarna går snabbt. Ungefär som när Gud skapade jorden. Fast snabbare.

Faster, stronger, puckad?

Food

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha snälla vi beställer hemleverans på pizza och skickar dem hem till Dennis! Fan vad kul!!! XD

Älskade också iden med marsen... asroligt ju ;D

Daniel sa...

Förstås e det ju idioter som lyckas som bloggare! Jisses vilken skitblogg den killen hade. Mardrömmar inatt

Anonym sa...

Haha, det skulle vara riktigt kul om man skulle göra det som Nevnarien säger. Skapa en kampanj eller något, alla skänker en tia var och sen skickar vi.. x')