torsdag, mars 26, 2009

Cold as ice

Jag var ute och gjorde en intervju igår kväll som ni säkert minns. Det finns ett sätt att beskriva den. SVINKALLT. Det var så ruskigt kallt när vi stod där ute och givetvis skulle vi kolla när laget träna. Jaja, klart vi skulle det. Lite kyla här väl ingen dött av, eller?

Minusgrader

Det blev en intervju gjord men om den var så jäkla bra det är en annan fråga. Jag borde ha tillräckligt på benen för att kunna skriva en feature om det hela i alla fall. Det är vad som krävs så no worries.

Jag är inte orolig

Idag ska jag jobba på som vanligt och ska förmodligen göra en till två intervjuer. Båda med en och samma person. Det är vad man luras till att tro för båda personerna heter exakt samma sak. Kan bli jobbigt att hålla reda på det där.

Twins

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha nä jag tänkte med på det ;)
Det var svinkallt och händerna var knallröda när vi var klara.. ganska mystiskt att det inte syntes på näsan för det gör det alltid annars...