lördag, mars 21, 2009

Sån där bloggrejj

Jag har "alla" bloggar som jag läser som länkar i firefox. I en bar eller vad man kallar det. Jag har säkert hittat på ordet själv men va fan. Ni förstår kanske ändå. Alla länkar ligger på en låg rad precis under där du skriver in webbadresserna.

Links

Nu hade jag tänkt bli modern och slippa allt klickande på dessa länkar. Vad finns det för tjänster där ute för att kika när folk uppdaterar sina bloggar? För jag vet att det finns såna där ultramoderna tjänster där du bara öppnar en sida och ser direkt när folk uppdaterat. Problemet är att jag inte vet vad de heter. Vet du? Hjälp mig.

Help somebody

3 kommentarer:

Anonym sa...

hallåååå bloggkoll! ;D
www.bloggkoll.com! Världens bästa! :D
Jocke är från stenåldern ;)

Jay sa...

Nevnarien: Jag är från stenåldern :P I admit it. Men till mitt försvar så trodde jag att det bara var bloggar som själva var registrerade där som man kunde följa. Tji fick jag.

Anonym sa...

Det där du kallar bar, heter flik! :D