fredag, mars 27, 2009

Shoot

Jag har kanske en foto-grej på gång. Det lär glädja Zarah och Nevnarien. En kompis till mig är rätt musikalisk av sig och har spelat piano sen barnsben om jag minns rätt och spelar numera också gitarr.

Music

Hon kommer förmodligen hit i början av april och då kommer förmodligen gitarren också med. Då är det tänkt att vi ska fota lite och det kan bli riktigt roligt faktiskt. Hon har några krav på bilderna och det ska inte vara så svårt att tillmötesgå.

Demands

Kraven är att bilderna ska vara naturliga med allt som går. Hon ska inte behöva sminka som som tusan utan sminka sig lätt som hon brukar och inte köra några konstiga poser som inte är rätt för henne. Jag har inga problem med det utan tycker att det kan vara en rolig grej att göra om det blir av.

Naturell

Jag har redan nu lite planer på hur det kan se ut och jag har en bild som ska vara signaturbilden för hela shooten. Den är ruskigt snygg måste jag säga. I mitt huvud i alla fall. Den kommer bli snygg på bild också. Det gäller bara att hon kommer hit och är sugen på att ta bilderna så kör vi. Jag skulle tycka det var skitroligt och en utmaning för mig.

Challenge

Sen att jag inte visar så mycket bilder på bloggen är också en grej. Ingen vet direkt hur resultatet kommer bli. Blir det kanon eller kalkon eller mitt emellan. Väldigt bra fråga faktiskt. Jag tror på något mellan mitt emellan och kanon. Finns inget annat alternativ för mig och mina krav på mig själv.

Kalkon

Inga kommentarer: