torsdag, mars 19, 2009

Jobba?

Jag är förmodligen sjuk. Ont i halsen. Alltid något som händer. Ska skriva klart en artikel också. Får se hur jag pallar med det. Den ska vara inne idag så jag får sätta fart här nu. Ändå sitter jag och skriver på ett blogginlägg. Haha, prioriteringar my ass.

I got a good looking ass.

Imorgon ska jag på möte också om jobb jag ska göra nästa vecka för en tidning. Om nu inte ångestfabriken bestämmer sig för att jag ska jobba imorgon också. De gör så ibland. De låter en famla i mörkret tills drygt 16 h innan det är jobb igen. Om det blir så att jag får jobba på ångestfabriken får jag senarelägga mötet på tidningen som är förlagt till förmiddagen.

Today

Det är också tänkt att jag ska komma med idéer om vad vi ska skriva om tills imorgon då jag känner till lokalsporten i området. Jo, tjena att jag gör det. Får prata med en kompis som fortfarande lirar och har stor koll på fotbollen i området. Jag är väldigt kreativ annars men detta är för svårt för mig. Google är källan till all information brukar jag säga. Det är fel i detta fallet. Jag är körd.

Det finns fler sätt än ett

Inga kommentarer: